CelebFa14 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جسیکا آلبا و خانواده اش در بورلی هیلز

Posted by Ali Yazdanijoo در ژانویه 10, 2011

جسیکا آلبا بهمراه همسرش کش واررن و دخترشون برای صرف ناهار به رستورانی در بورلی هیلز رفته بودن

16 پاسخ to “جسیکا آلبا و خانواده اش در بورلی هیلز”

  1. *shirin* said

    من از اینجور تیپایی که جسی میزنه خوشم میاد
    دوسشون دارم
    خانواده ی خوبین
    ممنونم

  2. raz said

    دوسش دارم خيلي نازه

  3. Delaram said

    مامان بزرگ من به اندازه ی جسیکا بد لباس نیست!!!
    مرسی علی اقا.
    &
    عشق اگر زیبا بود خدا هم عاشق می شد…

  4. Jigar bala said

    چه خووووششششششتيپي شما جييگر خانوم!!
    دخترش عششششششششششششششششششششقههه خييلييي بانمكه!
    جسي خيييييليييي نازه

    جاي پري جونم خالي!!!
    خيليييي وقته نيس…
    دلم واسش يه ذررررررره شده!!
    توي پستاي جسي خيلي يادش ميوفتم….😦

    مرسي

  5. aida-nyk said

    مژده……..خندید! خندید!!!!!!! جسیکا تو عکس آخر خندید!!! 🙂

    ولی خدائیش کفشاش خیلی خسته س!🙂

  6. ستاره seti said

    از تعطیلات برگشتن اول الافی این خانواده شده🙂
    فکر کنم جسی کفش هاشو از تو خاکروبه در اورده!!!

  7. yasi said

    چه خونواده باحالین………..

    merc

  8. NarJes said

    تیپش بدک نیس،دخترشم اینجا ناز شده
    در کل خونواده دوس داشتنی و گرمی هستن
    +++
    سکوت تنها دوستي است که هرگز خيانت نمي کند
    TnX

  9. ساناز said

    خانواده جسی رو کلا دوس دارم

  10. خانواده خیلی خوبین ازشون خوشم میاد
    دخی جسیکا خیلی اینجا با نمک شده
    بعضی موقع ها وقتی ادا در میاره خیلی بد میشه
    جسی چه علاقه ای به این مدل شال گردن ها داره
    مرسی

  11. vahid said

    دوست داشتنیه و باحال

  12. sAnAz said

    خوش تيپ شده
    دخترشم که خيلي گوگولوئه

  13. ninaz said

    فقط می تونم بگم که عاشقشم

  14. فمی said

    دختر جیگرت مال منه

  15. درخشنده said

    خیلی دوستداشتنیه این جسیکا…
    دوسش دارم.
    دخملشم نانازه.
    خانواده ی باحالین…

    ممنون

  16. فاطمه گل بانو said

    دوست می داریم این خانواره رو
    مرسی

پاسخی بگذارید

 
