CelebFa14 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

دو فوتوشوت جدید و زیبا از نیکول شرزینگر

Posted by Ali Yazdanijoo در ژانویه 9, 2011

دو فوتوشوت جدید و زیبا از نیکول شرزینگر

57 پاسخ to “دو فوتوشوت جدید و زیبا از نیکول شرزینگر”

  1. salome said

    حداقل لب پارچه رو سر دوز میکردی

  2. بابك said

    موهاش قشنگ شده…
    نيكول رو فقط با PCD دوس دارم…

    Thnx Dude
    >>>Make Love Not War<<<

  3. Jigar bala said

    بابا هييييكلل…بابا خوشششششششششگل…بابا جذااااااااب….😀
    ژ
    خيليييي خوب شده فيشش…يكي از توپ ترين هيكلا رو داره به نظرم…
    مبارك صاحابش!😉

    مرسسسسسي

  4. masoOd said

    اینم چند وقته خوب فعال شده، چشم لوییزو دور دیده😉
    البته واسه ماکه بد نیست
    اینجام خیلی خوب شده، مثل همیششششششه!

    مرسی

  5. کتي said

    آقا چه باحال شده اين
    تخته گاز داره ميره جلو

  6. Tara said

    این چرا انقدر با ما دشمنی داره!
    یکی نیس بگه آخه زنیکه!! این عکسا چیه نمی گی ما ها میفتیم می میریم با این هیکلت!!؟؟ باشه فهمیدیم خوش هیکلی بسه دیگه!! :دی

  7. mahta said

    نازی تو خوشکلممممممممممممممممممممممم
    قربونت برم
    نانازم
    چشم حسودا باقالی
    اندام جیززززززززززززززززززززززززززززززززز
    دوست دارم

  8. armin said

    از حق نگذریم تواین عکسا خیلی خوش استیل
    و به قول آقا آرش دارای برق 220 ولت است
    و ما را نیز گرفته:mrgreen:

  9. Delaram said

    اندام ثکثی > فیس ثکثی
    مرسی علی اقا.
    &
    من باور دارم …
    که نباید خیلى براى کشف یک راز کند و کاو کنم، زیرا ممکن است براى همیشه زندگى مرا تغییر دهد.

  10. Ela said

    khili ghashang oftade daste akase dars nakone😉

  11. arash said

    نیکول چقدر خوشگل و خانوم شده اینجاا….
    چه لباسایه خوشگل و قشنگی تنشه…
    چقدر لباساش با کفشاش همامنگ و ست شده…
    اون شالی که انداخته دور گردنش چقد شیکه….
    کیفش هم خیلی جیگره….فکر کنم مارک داره….باید خیلی هم گرون باشه…
    لباسی هم که پوشیده مناسب مهمونیهایه رسمیه…خیلی لباسش مجلسیه…..فکر کنم خیاطایه زیادی روش کار کردن…
    ساعتش هم خیلی شاخه..مارک شاخدانمارکه فک کنم……
    لعنت خدا بر کسی که چشماش و درویش نکنه و اون یه ذره ناخنش که اومده بیرون و ببینه….

    • Ela said

      har nadariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii😀

    • بابك said

      آرش جان اينكه چيزي تنش نيس… چرا اينقدر تعريف لباساشو كردي اونوقت…

      • arash said

        داداش من…دیدن لباس و ندیدن اندام بیرون افتاده اش چشم بصیرت میخواد که ظاهرا ما نداریم…
        یا اگر هم میبینیم ظاهرا نباید به روی خودمون بیاریم….
        من وقتی این بابا چیزی تنش نیست از چی باید بگم پس؟؟
        مگه ادم میگه اندامش قشنگه و برق داره حرف زشتیه؟؟؟

      • sogandd said

        راحت باش اون شات گرفته که همین اندامو نشون بده شما تعریف کنی😉

      • بابك said

        بابا بي خيال…
        اولا كه اونايي كه بايد بشناسن شما رو ميشناسن… مي دونند نظرت فقط جنبه ي Fun داره…نه چيز ديگه…
        بعدشم اينجا اينقدر طرفدار داره كامنتات كه نبودت تو يه روز هم كامل احساس ميشه… همش هم بخاطر همينه…قشنگيه كامنتات بخاطر همين حرفاته… حالا به نظر هر كي ناخوشايند مياد نخونه…كسي مجبور نكرده كسي رو…
        آرش از نظر من و مطمئنم خيلي از بچه هاي «مثبت» سلبفا يكي از VIP هاي سايته…

    • aida-nyk said

      🙂🙂

  12. hosna said

    baleeeeeeeeeee

  13. درخشنده said

    هیکلش حرف ندارههههههههههههههههههه…
    ولی من از چهرش اصلا خوشم نمیاد…

    ممنون

  14. amin said

    خوش هيكله

  15. 3ta said

    حالا کفر شده یک نفر نظرش مخالف جمع بوده؟
    بعد از اون پست کیم که من از نظر شما انتقاد کردم دیگه حرفی زدم؟چرا اینقدر یک موضوع ساده رو کش دارش می کنید؟ من اگر قصدم اذیت بود چندین بار تکرار می کردم فقط یکبار گفتم و ازش رد شدم.
    شما هم هر طوری می خوای نظر بده و تا هر جایی می خوایی پیش برو به من چه؟به هر چی می خوایگیر بده!به من چه اصلا؟ از من چی کم میشه؟
    شما اگر دنبال بحث نیستین چرا اینطوری می کنین نوع نظراتتون عوض می کنین که طرفداراتون و دوستاتون یا هر چی شاکی بشن بعد بچسبونید به این قضیه؟می خوایید مظلوم نمایی کنید؟
    بابا خوب منم ادمم من نمیام اینجا که کسی ناراحت کنم یا ناراحت بشم صرفا واسه سرگرمی میام اما چند روزه میام همش دارم ناراحت میشم به خودم میگم بابا مگه تو بیکاری نظر میدی به تو چه!!
    این روزها هر جا میری یادت باشه عین درخت بید باش هر کی هر چی گفت تو تایید کن!!!

    • arash said

      دختر خوب…دوست عزیز…خانوم خوب…به خدا این داستان هیچ ارتباطی به شما نداره….من امروز تو پست دیروز نیکول برات توضیح دادم ولی پاک شد…..الان یه آی دی داغون تو ایمیلم گذاشتم که بیای برات بگم که من اصلا مشکلی با تو حرفات ندارم ….من تو رو دوست خودم میدونم….

      • 3ta said

        اکی من فکر کردم هنوز ناراحتین شاکی شدم.
        منظور جمله اخر متوجه نمیشم ایدی داغون تو ایمیلتون؟

      • arash said

        ببخش…منظورم تو اواتارم بود….منم دیگه قاطی کردم از این داستاان….

      • sogandd said

        اینجا رسانه ملی نیستش که اوتوکشیده حرف بزنیم، یه جمع دوستانست، همه میدونیم که سبک گفتنت کاملا طنزه و من یکی تو هر پست اول نظر شمارو میخونم، نوشتارت اونقدر قشنگه که کاملا به دل میشینه و حرفات مثل شوخیاییه که همه تو جمع دوستاشون دارن، من تقریبا تازه واردم شاید بگین بشین بچه سر جات توکه چیزی نمیدونی ولی تو این مدت اینو کاملا فهمیدم که همین نوشتار دوستانه بچه هاست که محیط سایت زنده و پویاست.به نظر من تو این جمع هم به نظرات جدی و مفیدی مثل آزیتا خانم نیازه هم به سبک نظراتی مثل شما. هر دوتا دسته قابل احترام و برای جمع مفید و لازمند

    • aida-nyk said

      خدا بگم این نیکول رو چیکارنکنه هی میاد اینجا خود بیرون ریزی میکنه! آدم هارو دچار دلخوری میکنه!🙂 ایشال.. بره دشویی دستمال تموم شده باشه! ایشال..هفت روز هفته تخم مرغ آب پز بخوره!!🙂

      ایشا…باد بیاد همون یه تیکه قبا هم به تنت نمونه خیال همه راحت شه🙂🙂

  16. vahid said

    اینم بیکاره فرت و فرت بدنشو میندازه بیرون

  17. sAnAz said

    بسيار دلپذير !!!!

پاسخی بگذارید

 
