CelebFa14 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

جسیکا سیمپسون در فرودگاه LAX لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در ژانویه 9, 2011

جسیکا سیمپسون در فرودگاه LAX لوس آنجلس

33 پاسخ to “جسیکا سیمپسون در فرودگاه LAX لوس آنجلس”

  1. *shirin* said

    با این مدل عینکا شبیه خاله سوسکه میشه
    ممنونم

  2. @REZ said

    فقط اینا میدونم خیلی ازش خوشم میاد….حسابی لاغر کرده …همین جوری اگه ادامه بده میشه تو مایه های ویکتوریا
    بازم مرسی

  3. looovvee said

    نظرمو نميگم!!!!!!!!!!

  4. vahid said

    ای خوشتیپ ترین لطفا این کیفو عوض کن

  5. ستاره seti said

    بهش گفتن خوش تیپ ترین دیگه این کیفه رو بی خیال نمی شه تا ملت نگن غلط کردیم!!!!!
    .
    .
    من یعد از مدتها دوباره اومدم قبلا با “ستاره” کامنت می ذاشتم نمی دونم چرا اقا مجید یوزرمو بست ؟!!!
    گرچه ممکنه کسی منو یادش نباشه ولی من دلتنگ همه تون بودم

  6. ستاره said

    بهش گفتن خوش تیپ ترین دیگه این کیفه رو بی خیال نمی شه تا ملت نگن غلط کردیم!!!!!
    .
    .
    من یعد از مدتها دوباره اومدم نمی دونم چرا اقا مجید یوزرمو بست ؟!!!
    گرچه ممکنه کسی منو یادش نباشه ولی من دلتنگ همه تون بودم

  7. ستاره seti said

    بهش گفتن خوش تیپ ترین دیگه این کیفه رو بی خیال نمی شه تا ملت نگن غلط کردیم!!!!!
    .
    .
    من یعد از مدتها دوباره اومدم نمی دونم چرا اقا مجید یوزرمو بست ؟!!!
    گرچه ممکنه کسی منو یادش نباشه ولی من دلتنگ همه تون بودم

    00 i

  8. آزیتا said

    سلام دوستان عزیز.
    من یک مدت گرفتارم، نمی تونم بیام گفتم خداحافظی کنم و بی خبر نروم.
    همتون رو دوست دارم؛ مواظب خودتون و سلبفا باشید.
    علی و مجید عزیز، از زحمات شما هم خیلی سپاسگذارم.

    • vahid said

      سلام
      از شما توقع نداشتم اصلا و ابدا !!
      شما مثلا بزرگ این سایت بودی و حالا میخوای اینجوری بری؟
      گرفتاری هم بهونه است ازیتا خانم و من یکی حداقل قانع نمیشم
      از شما توقع خیلی بیشتره
      این روزا سایت یه جورایی شده والا ((قابل توجه مجید و علی))
      ارش دیگه سرد شده شما داری میری و……

    • Jigar bala said

      وااااااااااي نههههههه آزيييييتا كجا داري ميري منم با خودت ببر!!!!!!!!!!!!
      نه نه نرررررررررو دلم خيييييييييييييييييييييييلييييييييييييييي واست تنننگ ميشه عزييييييزم هر جا ميري و هر كاري مي كني از ته دلم آرزو مي كنم موفق و شاد باشيو اگه گرفتاري داري حل بشه….

      اينو بدون كه جاي خاليت بي نههههههايت احساس ميشه گلممممم
      مواظب خودت باش!

      • Jigar bala said

        آزيتا جونم فقط زووووود برگرد…خواهش مي كنم!😥😥😥😥😥

        دلم واست يه ذررررررره ميشه!!!!😥😦😦

    • arash said

      ای بابا….
      خیر سرمون اول صبحی اومدیم اینجا دلمون وا شه……
      یعنی چی؟؟کجا؟؟

    • NarJes said

      خدا نکنه که گرفتار باشین آزیتا خانوم!اما امیدوارم همیشه شادو موفق باشین در زندگی و هر چه زودتر برگردین
      حداقل تو قسمت دوس داشتن اسم زیباتون رو بزارین که دلمون به اون خوش باشه که هوامونو دارین!😀

    • کتي said

      يعني جواب رت را هم نميدی باز هم بي وفائي از اسکارلته
      ديدی؟
      دوست داريم که باشي خواهشاً

      • *shirin* said

        ازیتا جان ایشالا که زودتر سرت خلوت بشه و بازم بیای توی سلبفا نظر بذاری و ما از نظرات قشنگت بهره ببیرم.
        این مدتی که میخوای بری مطمئنن جای خالی خودت و کامنتهای قشنگت به وضوح احساس میشه.
        هر جا هستی موفق باشی.

    • آزیتا جان
      ناراحتم که یه مدتی نیستی ولی امیدوارم زودتر برگردی
      واقعا توی سایت جای خالی شما احساس میشه
      منتظرت میمونیم زودتر برگرد تا با نظرای خوبت همه ی مارو دوباره به وجد بیاری
      برات آرزوی موفقیت دارم
      خداحافظ تا سلامی دوباره

    • aida-nyk said

      امیدوارم هرجاهستی خوش باشی آزیتا جون. ولی زود زودی برگرد😦

    • Delaram said

      رفتن همیشه دلیل نبودن نیست…

      به جایی که خورشید طلوع می کند به دور دست ترین نقطه ی پرواز…

      شاید وقتی داری این نوشته رو می خونی من فرسنگها از تو دورم و دارم به ستاره ایی نگاه می کنم که تو هم زیرش وایسادی و به بهش چشمک می زنی…

      ازیتای عزیز امیدوارم هر جا هستی قطار زندگیت روی ریل های خوشبختی حرکت کنه…

    • بابك said

      ما تو باكس آفيس منتظر بوديم اينجا پيداتون كرديم…
      اميدوارم كه Time غيبتتون كوتاه باشه… و گرفتاريتون برطرف شه…
      منتظريم…

    • پونه said

      امیدوارم گرفتاریتون زودتر رفع بشه و ما شاهد کامنت های شما تو سایت باشم
      اینجا بدون کامنت های پر بار شما یه چیزی کم داره
      جای شما خالیه و امیدوارم هرچه زودتر برگردید و این جای خالی رو برای ما پر کنید
      دلم براتون تنگ میشه آزیتای عزیز و دوست داشتنی

  9. سپيده said

    سلام آزيتا خانم الان كه متنتون رو خوندم ناراحت شدم
    اگه براتون امكان داره حتما به سايت سر بزنيد فكر نميكنم زياد
    وقت گير باشه

  10. Lady HoDa said

    همین یه کیفو داره فقط؟!؟

  11. yasi said

    کیفش پاره نشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. Fereshteh said

    شما هیچوقت از رژ لب غافل نشو …!

  13. ساناز said

    جسیکا جون درسته که خوش تیپی ولی اگه اینقدر تکراری خوش تیپ باشی کسی بهت توجه نمیکنه!

  14. سارا_دارا said

    تو عکس اول شبیه کیت هادسون شده

    معلومه این کیفشو خیلی دوست داره

  15. این مدل کیفش شونصد بار دستش دیدیم
    ای خانوم خوشتیپ از وقتی نامزد کردی خیلی عالی و شیک شدی
    مبارک شوهرت

  16. درخشنده said

    خیلی نانازه
    دوسش دارم
    کاش یکم لاغر ترتر کنه تا ازینی که هست بهترتر بشه.

    ممنون

پاسخی بگذارید

 
