CelebFa14 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

اما واتسون در فرودگاه LAX لوس آنجلس

Posted by Ali Yazdanijoo در ژانویه 9, 2011

اما واتسون در فرودگاه LAX لوس آنجلس

13 پاسخ to “اما واتسون در فرودگاه LAX لوس آنجلس”

  1. *shirin* said

    بد نشده
    ولی تیپش زیاد به دلم ننشست
    ممنونم

  2. @REZ said

    زیاد ازش خوشم نمیاد…..یجوریه اصلا» تو دل برو نیست …

  3. vahid said

    ارش این دادشمون هم خوب داره بزرگ میشه ها!!

  4. محمدرضا said

    هر چقدر بزرگتر میشه جذاب تر هم میشه !

  5. Jigar bala said

    نازه من خوشم مياد ازشششش….

    مرسي

  6. pm said

    عزیزم…..من خیلی دوسش دارم!
    ممنون از عکسا.

  7. Tara said

    خیلی خوشم میاد ازش

  8. rbra said

    خیلی نازززززه!!!

  9. دریا said

    ازش بدم میـــــــــــــــــــــــــــــــــــــاد!

  10. ساناز said

    از وقتی موهاشو کوتاه کرده از قیافش خوشم نمیاد!انگار پسر لباس دختروونه پوشیده!!!!!!!!!!!!
    در کل قیافش بد نیس ولی موهاش …

  11. بچه که بود خیلی بامزه بود
    ولی الان خیلی تخس شده
    ولی در کل بدک نیست
    دامنش خیلی باحاله

  12. baran said

    چه قدر دوست دارم این بی حاشیه بودنش رو,خوب میدونست مسیر محبوب ماندن

  13. درخشنده said

    خیلی دوسش دارم
    خیلی نانازه
    تو فیلم های هری پاتر عالی بازی کرده بازیگره خوبیه…
    قیافه ی مهربونی داره.

    کلاهش هم بامزس.

    ممنوون

پاسخی بگذارید

 
