CelebFa14 – داغ ترین خبرهای هالیوود و سلبریتی ها

جدیدترین عکس ها و خبرهای داغ هالیوود و سلبریتی ها

منتخب عکسهای اهدای جوایز مراسم People’s Choice Awards 2011

Posted by Ali Yazdanijoo در ژانویه 6, 2011

منتخب عکسهای اهدای جوایز مراسم People’s Choice Awards 2011 این مراسم در Nokia Theatre لوس آنجلس برگذار شد

30 پاسخ to “منتخب عکسهای اهدای جوایز مراسم People’s Choice Awards 2011”

  1. samine said

    فکر کنم من اولم.

  2. آزیتا said

    میلا کانیز تو در «قوی سیاه» بسیار خواستنی بودی و خوش درخشیدی و در کنار ناتالی دو زوج عالی بودید…
    شخصیت دوست داشتنی التون جان و کوئین لطیفای پر شور و هیجان گرما بخش این مجلس…
    ممنون

  3. نسترن said

    عکس پنجمیه از بالا کیه ؟؟؟

  4. کتي said

    چرا چشم آدام سندلر سياه شده
    کسي ميدونه

  5. درخشنده said

    ممنون علی جان واقها عالی بود…

  6. alma said

    وای این تیلور و سلنا هر دو خیلی دوست داشتنی هستند.

  7. vahid said

    خواستنی ترین چهره تو این عکسا جنیفر انیستون عزیز بود
    پای چشم ادام کی بادمجون کاشته؟

  8. Delaram said

    زاک چقد آقائه…
    +
    خدایا ریشه ی شادی های مرا در غم دیگران قرار مده…

  9. 3ta said

    ناتالی پورتمن و میلا کانیز خیلی خوش چهره هستن اون خانمی هم که کنار اشلی تیزدال اونم خوبه
    سلنا رنگ رژش اصلا بهش نمیاد!!
    رنگ لباس تیلور افتضاحه..
    از نظر من التون جان چهره و شخصیت چندشی داره!

  10. Farzaneh said

    تیلور و سلنا واقعا تیپشون بده … جفتشون خیلیی زشت شدن !! آخه چرا اینجوری آرایش کردن ؟؟!!
    میلا واقعا نازه … دوسش دارم ….
    اشلی تیزدال و کتی پری هم خیلی بد تیپ زدن …
    این کارداشینام که همه جا حضور دارن … خدایی خوله خیلییی غوله …
    زک مثل همیشه خوش تیپ و جذابه …
    مرسییییییییی

  11. بابك said

    سلنا بد افتاده اينجا…
    تيلور سعي كن لباساي پوشيده بپوشي…
    آدام سندلر چرا چشش اين شكلي شده… كتك خورده… آخرين فيلمي كه ديدم ازش Grown Up بود كه خيلي هم قشنگ بود…جمع همه كمدين ها جمع بود…
    میلا کانیز هم كه نقظه گيراي صورتش چشاشه… خيلي بزرگ و زيباست…آخرين فيلم Black Swan بود كه ازش ديدم…
    زاك هم كه اصلا موي كوتاه بهش نمي ياد… خيلي صورتش گرد شده…
    من نفهميدم تو خواهران كيم كارداشيان اون خيلي بزرگه يا اونا خيلي كوچيكن…
    ناتالي هم ازش بدم اومد…

    Thnx Bro
    >>>Make Love Not War<<<

    • آزیتا said

      سلام آقا بابک
      اگر فضولی نباشه می شه بپرسم چرا از ناتالی بدت اومده؟
      می بخشید.

      • بابك said

        خواهش…
        مثه جواب دادن به سوالي كه استاد مي پرسه سخته…
        ولي در كل ديدي كه من به بازيگر و فيلم نگاه مي كنم خيلي از ديد حرفه اي(ديد شما) فاصله داره… مثلا من عاشق sean penn بودم ولي با فيلم Milk متنفر شدم از شخصيتش… هرچند كه نبايد اينجور باشه…
        از ناتالي هم با فيلم Black Swanش بدم اومد … قبول دارم كه اشتباهه…به هرحال شايد بي نظير هم بازي كرد نقشش رو ولي من با ديدن صحنه هايي اينجوري به بازيگر يه حس بدي پيدا مي كنم…
        قبل از جواب منظقي شما هم مي گم چون خيلي از دوستام هم فكر من و اشتباه مي دونن ولي خوب من از شخصيت طرف با نقش ضداخلاقي كه بازي مي كنه يكم فاصله مي گيرم…

        Thnx

      • amin said

        سلام
        ببخشيد فضولي کردم .
        منم همينطورم مثلا بعد کشتي گير از ميکي رورک متنفر شدم همچنين ار لجر و جيک بعد بروکبک.

      • آزیتا said

        مرسی آقا بابک از جوابت.
        سلیقه ها و اعتقادات با هم خیلی فرق داره و من به شما کاملا حق می دم.
        ولی در مورد قوی سیاه، زمانی که مربی از نینا می خواد که نقش قوی سیاه و سفید رو با هم بازی کنه برای خوب بودن مشکلی نداره دختر خوب مادرش است و با نظارت کامل مادر دلسوزش زندگی خوبی داره؛ ولی برای نقش قوی سیاه مجبوره که ذهنیتش رو با جاذبه های جنسی و بد بودن و شکوندن دل مادرش و زخمی کردن خودش به این نقش نزدیک کنه. همه اینها ذهنیت و تخلیاتش بود برای نزدیک شدن به نقشش و رسیدن به موفقیت برای قوی سیاه شدن. آرنوفسکی خدای تخیلیات ذهنی آدماست.
        در مورد شان پن هم من از فیلم Milk از این نظر خوشم اومد که داستان واقعی و بیوگرافی بود. بازی شان رو دوست داشتم و مثل شما با این جور اعتقادات نمی تونم کنار بیام.
        ممنون بابک جان از پاسخت.

      • بابك said

        خوبه حداقل امين هم مثه منه… تنها نيستم…
        كاملا درسته آزيتا خانوم…
        نبايد اينجوري باشه طرز فكرمون از فيلم ولي خوب متاسفانه هست… مي گم دليلش اينه كه ما يك تماشاچي عادي هستيم و فقط براي لذت بردن از فيلم، نگاه مي كنيم… ولي ديد شما حرفه اي و به همين خاطر خيلي از جوانب با دليل و منطق جلو ميره و واسه هر حركت دليلي داره در ذهنتون…
        شايد ما هم روزي مثه شما حرفه اي به فيلم نگاه كرديم… از كجا معلوم…
        مرسي مرسي و مرسي از جوابت آزيتا جان…
        ممنون امين

      • آزیتا said

        باز هم مرسی بابک جان از جوابت
        امین جان نظر شما هم محترم است. ولی من هیچوقت موضوع و نقش رو فدای هنرمندی بازیگری که دوست دارم نمی کنم.

    • Farzaneh said

      آقای بابک این نظر شمارو خیلیا دارن … دقیقا منم مثل شما نقش یه بازیگر ( البته به صورت منفی ) خیلی رو نظرم تأثیر میذاره … ولی خب دیگه الان تو هالیوود این چیزا خیلی شایع شده و متأسفانه باید کنار اومد …

  12. amin said

    تيلور با سلنا نگرد اونوقت تو هم با جيک خواهر برادر ميشيد.

  13. amin said

    علی جان ممنون واقعا» خسته نباشی

  14. aida.a said

    بادمجونه پای چشم سندلر چیه؟

  15. kimia said

    سنا و کیتی رو دوست میدارم!

  16. fariba said

    احساس میکنم چهره سلنا اون معصومیت قبلشو نداره !
    زاک هم بانمک شده

    مرسی

  17. Amir said

    کی مشت زده پا چشه آدام سندلر ؟؟؟
    کتی هم که دیگه داره حالم ازش بهم میخوره با این لباساش
    زکم همیشه تیپاشو دوست دارم /

    tnx

  18. tanxXXxxXXxxXXxxXXxxXXxxXX

  19. Jigar bala said

    عزييييزم تيلور جيييييييگرم چه ناز شده….
    سلينا لباساش عاليييي بود…
    خيليييي ناز و خوشگل و دخترونه….
    هنوز دوستيش با اون فنچول بي ريخت و اون عكسا واسم قابل هضم نيس!!

    جنيفر آنيستون فوق العاده شده بود…
    تيپ و هيكلش حرررررررررررف نداره!

    اشلي تيزادل واقعاً افتضضضضضضضاحححح بود
    هم لباسش هم فيسش!!

    ميلا خيلييييي ناز و خوشگله…
    هميشه خوشتيپه…لباسش خيلي قشنگه

    وااااااي كيم عاليييييييييي شده….فوق العاده خوشششششششششششگل و جذاب شده….
    فيسش و هيكلش بي نههههههايت خوب شده بود توي اين مراسم…
    تيپشم خوبه
    رنگ موهاي خولي رو دوس دارم….

    زاك اصلاض جذاب نيس…اصلاً خوشم نمياد ازش….

    عزيييزم ناتالي مثه هميشه ناز و خوشگل….

    مرسسسسسسسي خيلي عالي….

  20. Vampire Girl(طلا) said

    من کل برنامشو دانلود کردم…
    واقعاً جذاب بود!
    دوستش میداشتم!
    مرسی از عکسا!

پاسخی بگذارید

 
